A Google modell

Olvasom, hogy a Google ezen a héten épp a Wikipédiát akarja leverni. Hirdetős lexikont akar csináltatni VELÜNK. Hogy én hogy utálom ezt a hozzáállást! Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én inkább fizetek kétszer annyit, mint most, de nekem egy mobil telefon vagy egy lexikon ne reklámozzon. És ez még csak a kezdet! 5 év múlva már a hűtőszekrényetek, az ébresztőórátok meg a cipőtök fogja ontani a reklámokat. Meg a kocsitok szélvédője. Cserébe ingyen lesz az üveg.
 
Hát én inkább fizetek. És csak azért se gyűjtöm a pontokat! Az ilyenek utáltatják meg velem a digitálissal kezdődő dolgokat. Az analóg világ ugyan szürkébb meg lassabb volt, de nem volt ennyi reklám sem. És ha mégis volt, akkor el lehetett bújni előle. Most meg nem győzöm agyonkattintgatni a felugró buborékokat és elkapni a szemem a tipográfiailag rövidnadrágos gigant poszterekről.
 
És azt is ki kérem magamnak, hogy a magyar királyi TV1 (most épp m1-nek hívják) teletext-je egy piros reklámoldallal fogad (valami kölcsön ajánlat), ha a saját(!) műsorát le szeretném kérdezni (303. oldal). Hát már annyi igényesség sincs bennük, hogy a minimális távolságot megtartsák a két nagyonkereskedelmi tévétől? Ha annyira kell a suska, tegyék a társkereső oldal elé!
 
A kérdés tehát így hangzik:
"Akar-e Ön ingyen szart és üres agyat egyben?"
Reklámok
Kategória: Egyéb
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s